Την Παρασκεύη 13 Ιουνίου, το ΣΔΕ Ναυπάκτου επισκέφτηκε το Φετιχιέ Τζαμί όπου με μια ξεχωριστή και πρωτότυπη καλλιτεχνική προσέγγιση η εκπαιδευτικός-εικαστικός Σοφία Σιδηροπούλου παρουσίασε τα έργα της, υπό τον τίτλο “Μετουσίωση”. Πρόκειται για ψηφιδωτές δημιουργίες, ρευστές επιφάνειες, υφαντά αλλά και εντυπωσιακά ποικιλόμορφα και αισθαντικά έργα με κάθε μορφής υλικά όπως γύψος, εφημερίδες ακόμη και πλαστικές σακούλες  που ανακυκλώνει σε μια οικολογική κραυγή ευαισθησίας για ένα πιο καθαρό περιβάλλον. Η εικαστικός μας ξενάγησε στο χώρο μας ενημέρωσε για τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει τα υλικά της και απάντησε σε ερωτήσεις των μαθητών του ΣΔΕ. 

Η επίσκεψη αυτή συνδέεται άμεσα με τον περιβαλλοντικό γραμματισμό που διδάσκεται στο σχολείο μας στο πλαίσιο του οποίο βασική θέση έχουν η ενδυνάμωση της οικολογικής συνείδησης.

Οι μαθητές του ΣΔΕ και η Διεύθυνση την  ευχαριστούμε θερμά για της ευχόμαστε καλή επιτυχία. 

Αφήστε σχόλιο